dimecres, 21 de març del 2012

El millor conte mai explicat

Els nens i nenes de segon hem escrit contes i entre tots hem decidit que el conte del David Barrio és el més original i ben escrit de tots, tot i que la resta també són fantàstics. Us presentem el conte guanyador.

EL COTXE RENOVAT I LA LLUITA


Hi havia una vegada un cotxe vell i usat que estava a la venta. La gent no em volia comprar.


Una vegada la grua, sense esperar-m'ho, em va portar al mecànic de l'home que em va comprar, allà em van posar un motor nou, rodes vermelles i gruixudes, em van pintar de color verd i groc i amb un botó podia volar. Jo podia parlar peró ell no ho sabia. Un dia em vaig apuntar a una baralla de sumo i vaig lluitar contra un edifici màgic. Tenia cames, braços, ulls, nas i boca. Vaig activar les ales i em vaig ficar a la seva boca tot ofegant-lo.


L'home va guanyar 500 € i jo li vaig dir que anavem a mitges 250 per ell i 250 per a mi i en escoltar-me xerrar va quedar-se bocabadat. Conte contat, conte acabat.

1 comentari:

  1. M'ha encantat aquest conte perquè té molta imaginació i un final inesperat

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.

TOTS I TOTES CONTRA EL BULLYING!

 Els i les alumnes de primer, com a cloenda de la feina que hem estat fent sobre el bullying, fem pinya i diem ben fort:  No, al bullying!