divendres, 13 de gener del 2012

Ens alimentem

Els nens i nenes de 2n hem treballat els aliments i la seva classificació.
Primer vam portar un munt d'aliments i els vam classificar amb la Belén.
A continuació, vam fer grups de 3,  després ens va donar un grup d'aliments, un pegament i unes tisores per retallar-los bé i enganxar-los en un cercle i quan els vam enganxar la Belén va repassar els noms que havíem escrit en color negre i al final va quedar tot el cercle ple d'aliments classificats en: greixos; fruites i hortalisses; llet i derivats; i peix, carn i ous.
Per últim, hem fet els títols i ho hem enganxat a la paret fent un mural al passadís.





Sergio

10 comentaris:

  1. Hem aprés molt sobre alimentació

    ResponElimina
  2. tens raoaahmed si asigut divertit.naia

    ResponElimina
    Respostes
    1. A estat molt pero que molt divertit i hem apres moltisim amb la alimentacio

      Elimina
  3. quan vaig pintar les lletres amb el marc per el mural em vaig divertir molt i em vaig riure molt amb el marc
    ana

    ResponElimina
  4. La alimentacio es molt inportant pel cos es molt intarasant hi ha 4 tipos:Greixos,llet i deribats,cereals i deribats,la carn.

    ResponElimina
  5. quan vaig pintar les lletres del moral amb el POL vaig veure que l'alimentacio eramolt important.naia

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.

TOTS I TOTES CONTRA EL BULLYING!

 Els i les alumnes de primer, com a cloenda de la feina que hem estat fent sobre el bullying, fem pinya i diem ben fort:  No, al bullying!